Torsdag.

I måndags var det en stor dag, jag blev hela 20 år . Jobbade självklart då , när jobbdagen var över gick jag självklart till systemet, ett måste bara för man kan. Jag köpte bara en flaska vin till mami och papi och två cider till mig. 
På kvällen var det top model kväll hos Joanna som vanligt. Joanna hade gjort en supergod tårta. Får tacka för en mysig födelsedag.

Igår blev det middag för mig på akropolis med mina närmaste tjejer. Jag tror alla hade supertrevligt, jag hade det iaf :) Fick även lite presenter, tackar för det. Efter middagen gick jag och Thea till Sports och tog varsin drink .Kvällen blev lyckad och tack för att ni kom! 


I helgen blir det jobb och på lördag kommer släkten för att fira mig, mys!:)

Nu ska jag fortsätta kolla på OC!
xoxo

Kommentarer
Postat av: John

Söt bild :)

2011-07-09 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0