penicillin, kul..

Fick dra mig till vårdcentralen igår, tur hade jag iaf att dom tog emot mig. Fanns knappt några tider. Men iaf, som hade trodde så hade jag fått blåskatarr , så nu äter jag penicillin . Blir förmodligen en nykter utgång på lördag, men det gör inte mig något. Jag kommer kunna ha kul ändå. :) Igår kväll blev de mys med mina systrar, mys!

Idag har jag gjort lite ärenden i stan. Fixade till min naglar sedan drog jag mig till Grand Samarkand.
Vid fyra tiden träffade jag Angelika , Vi gick och fikade på Sandys, ett nytt ställe här i Växjö som ligger på Norra järnvägsgatan 18.
Jag kan verkligen rekommendera Sandys. Dom har allt från fika till mat . Det passar till alla åldrar.  Finns verkligen ett stort utbud! Priset är faktiskt inte så dyrt heller, en stor kaffe ( XL ) kostar endast 17 kr, har jag för mig ! Man får mycket mat för pengarna! Så dra dit nu mina kära vänner :)

Nu ska jag faktiskt krypa ner och sätta på en bra film !
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0