helgen.


Helgen har varit awesome. 

Fredag: Träffade Janebabe . Var hos henne och tittade på film, I see you. Inte så bra film, nej . Men sällskapet gör ju alltid det roligare. Sedan kom Anton och Peter en stund. Spelade lite kort och hade det allmänt trevligt. Vid halv två åkte jag hem och somnade nästan direkt ;p . 

Lördag: I lördags kom Thea och Sandra till mig. Vi fixade oss och lite sånt. Sedan tog vi vårt pick och pack och drog vidare till Gustav. Där vi körde ölspelet m.m. Sjukttrevligt måste jag säga. Vid halv tolv drog vi vidare till Oleo! Träffade min babe Jacob, som jag har saknat honom, helt stört. Men hela kvällen var kalasbra. Jag och Thea gick sedan till min syster och sov där. 

Söndag: Blev lugnt. Åkte hem, käkade, duschade och lite så. Sen drog jag in till stan och mötte upp Thea. Vi hyrde film och köpte gottis. Skön kväll :)

Nästa helg är redan planerad. Fira Sandra på fredag med några av flickorna, lördag blir det förmodligen förfest med tommy och hans polare sedan blir det utgång. Och så på söndag blir det jobb för min del! :)

Idag ska jag på introduktion på hälsostudion. Blir nog att börja träna där ist än på friskis. Friskis ligger ju en bit ifrån stan också . Sedan blir det mys hos Joanna, top model osv. Emma kommer också förhoppningsvis:)

Bilder från i lördags. 


Jag och Thea


Jag , Filip och Thea . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0