Depp.

Detta inlägget kommer bli personligt och en aning depp. Läs eller inte, upp till dig..

Vad ska man göra när allt känns skit? När man varken vet in eller ut. Händelsen som hände för månader sedan spelar upp sig i huvudet på mig. Hela dagen har den spelats upp .  
Livet känns bara tungt just nu, men förhoppningsvis så försvinner det snart. 
Jag funderar även på att börja plugga igen. Men orkar jag det ? Det är ju dock värt det om jag verkligen vill hålla på med det. Men jag vet inte, jag är förvirrad. Hjälp mig någon? 

Men hade iaf en kul kväll igår, förfesten med bruudarna var extremt trevligt faktiskt . MMMBOP, kvällen påminner om den låten . Så fruktansvärt kul :)



Alla taggade och glada!




Tack tjejer för kvällen , detta får vi göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0