TRÄNINGSVÄRK

Jag har sån gaaaaaaaalen träningsvärk. Jag kan knappt göra något , inte sätta mig ner på golvet , för då kommer jag inte upp utan hjälp. haha! Jag tränade med min PT i onsdag, gick jättebra och han var jättesnäll . Igår så tränade jag och syrran Boxchallenge. Sjuktpass. Var knappt någon box, var mest brottning . Menmen , det var ett bra pass ändå.

Idag blir de en lugn dag. mys hemma o en runda på stan med Thea. Imorgon blir det utgång, den sista på en månad. Jag och Thea har bestämt att vi ska ha en vit månad. Så man bara kan fokusera på träningen och bra mat.  Känns riktigt bra :)

Men nu måste jag fixa mig o lite så :)

xoxo

bjuder på en bild från förra helgen.
Petra, Jane och Jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0