Fredag.

Åh, vad det ska bli skönt att ta det lugnt hela helgen.  Jag har bestämt att jag ska ha en vit månad. Känns riktigt skönt faktiskt :)
Imorgon ska jag äntligen få jobba, efter jobbet blir det att gå hem till Jane och mysa lite. Blir väl att glo på melodifestivalen . Brukar vara ganska kassa låtar, så borde väl inte vara skillnad imorgon eller? ;) 

Vill ha min lön så jag kan göra om mina naglar också . dom är inte alls fina och jag blir nästan deprimerad. :(  

Har verkligen inget viktigt att skriva, så ska lägga mig o titta på tv.
xoxo

Saknar Helsingborg idag! :/



Kommentarer
Postat av: Xandra Pili

Hej Frida !

Fin blogg du har ! (:

Om du vill fixa dina naglar hos mig kostar det 450 kronor. Med hundra kronor rabatt om du studerar och visar upp student/csnkort. Valfri dekoration ingår vid första besöket.

Du kan gå in och läsa mer på hemsidan. www.xandrapili.se ! Så kan du bara ringa och boka tid om du är sugen (:

Massa kramar och trevlig helg!

2011-02-18 @ 22:12:10
URL: http://pili.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0