Carin

Under dagen har jag hunnit umgås med min fina vän Carin, har inte träffat henne på veckor!
Vi lunchade på hongkong, as usual. Sedan var det bara att traska ut i det otäcka vädret vi har här. Regnigt, blåsigt och grått. Men det är väl så det är på hösten. ( inte ok ! )
Fanns inte så mycket att köpa egentligen. Vi köpte likadana väskor, de var sååå läckra!!! sedan köpte jag bara ett par träningsbyxor . Känns lite "manligt" att träna i shorts . höhö

Imorgon blir det att luncha med mina systrar. Efter det blir det ett hårt(!) träningspass på friskis och svettis!
Hela helgen blir det jobb, blir kanske lite party på lördag. :)

Nu blir det nog sängen för mig, natti!
/ Frida



Kommentarer
Postat av: CARIN

Min fina Frida! Jag älskar dig! <3

2010-11-04 @ 18:57:42
URL: http://nubloggarcarin.blogg.se/
Postat av: Froda

sv . Jag älskar dig också Carin! <3

2010-11-04 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0