9 november.

Har inte uppdaterat sedan i lördags tror jag?

Men iaf umgicks med Thea i söndags, lagade tacos och tjockade oss framför tvn. Mys !
Och i dag har jag umgåtts med syrran , passade hennes hundar igårkväll eftersom hon skulle jobbar natt. Jag och syrran gick till stan en runda med. Inhandlade mig en ursnygg jacka från HM, självklart så var den röd! love it.

Imorgon ska jag träffa Jane och förhoppningsvis så ska jag träna , beror på hur min hals och näsa mår . hehe. Förhoppningsvis så träffar jag Thea imorgon en stund med .

Thea och jag planerade nyår i söndags, det blir Göteborg! Fyfan va gött,  skönt att inte vara i Växjö detta året :)
Nu börjar Bartenderskolan . :)
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0