6 november.

amen tjena.
Har inte direkt hänt så mycket. Igår jobbade jag till fyra, iväg och tränade sen kom sandra förbi . Snackade som vanligt skit och kollade på film, toy story ;d hehe. mys. 

Jag har jobbat hela dagen idag , dock hade vi inte alls så mycket att  göra som det brukar vara på lördagar. Ikväll blir det bara lugnt, har så fruktansvärt ont i halsen att jag snart avlider..

Imorgon får jag äntligen träffa Thea igen, efter jag har jobbat färdigt. Vi ska laga lite mat och mysa som vanligt..

nu ska jag äta,
/ Frida

I’m here without you baby 
but your still on my lonely mind 
I think about you baby 
and I dream about you all the time 
I’m here without you baby 
but your still with me in my dreams 
And tonight it’s only you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0