12 november.

Igår umgicks jag med Erika hela dagen, åkte till samarkand, till åryd och sedan hem till henne och Linus nya lägenhet. Vi köpte med oss lite fika och Erika lagade ris, kyckling och currysås. Riktigt gott var det. Deras lägenhet var hur fin som helst. Man blir själv så sugen på att få flytta till sitt egna, men det får dröja ett tag till ..


Ikväll ska jag träffa Theresia aka thea, vi tänkte glo på idol och lite sånt mys. Man kan säga att det blir en helhelg med Thea.


På eftermiddage imorgon ska jag fira Syrran som fyller 27 år sedan åker jag direkt till Thea och börja förfesta med henne och Carin . Kommer blir en awesome kväll hoppas jag!


Jag lääääängtar så mycket till Göteborg, helt sjukt. Bara 1,5 månad kvar ;)


en gammal bild på mig och theresia :)


Carin och jag med ett gäng killar från Uddevalla. kommer förmodligen aldrig glömma den här kvällen. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0