min lilla pärla.

Idag blev det träning, blev lunchgympa med Björn som han hette. Hur kul pass som helst. Så det blir att köra det oftare. Efter träningen åkte jag hem duschade snabbt som attan för att sedan åka till min lilla pärla, Jane! :)
Min underbara vän som har saknat så mycket. Vi tog bara det lugnt, fikade och snackade skit.  Jane, se till att bli bra nu ! Du vet ju vart jag finns ..

Det blev en lugn kväll , pluggade lite på körkortet, det börja fastna. Körningen är det ju inga problem med , men den där teorin vill jag bara spy på!

Imorgon så ska jag träffa x. Det kommer bli trevligt tror jag . Sedan på kvällen drar jag till Joanna och dit kommer Emma också . Så vi ska väl käka och så tror jag :)

Min pärla :)


Thea och jag , en gammal bild från förra sommaren



Kommentarer
Postat av: Jane

Åh va du är gullig min vän! Är så glad att du finns i mitt liv <3

2010-12-09 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0