4 december.

20 dagar kvar tills julafton, det är galet vad tiden går fort. Snart fyller jag 20( okej om tre månader) det känns obehagligt! 
Men har nästan köpt alla julklappar , har bara ena syrrans present och till farmor , mormor och morfar. Men det löser sig :)

Veckan har varit lugn, jobbade mina sista dagar sen umgåtts med Thea och med Emma.  Helgen har också varit lugn.
Igår var jag och Sandra på bio , vi såg Devil. Den var faktiskt bra men lite lustig.
Idag har jag inte gjort något vettigt, eller jo . storstädat hela mitt rum, det behövdes så nu är det rent! Sedan kom Sandra förbi , så vi kollade på Shrek 4 och åt gotte. Lugn och mysig helg,  det behövdes från förra helgen.. 

Imorgon, söndag. Andra advent. Så kommer mina systrar hem till oss och vi ska julpyssla. Göra julkort och sådär. Önska mig lycka till ;)

Nu är allt bokat och klart till Göteborg, ska ju fira nyår där. Jag och Thea fixade tågbiljetterna i veckan, så det känns skönt :)

Men nu ska jag avrunda. Min säng ropar på mig !
Godnatt!
Älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0