26 dec

Halluuuu!
Jag orkar knappt uppdatera längre . Men helgen har varit mysig. Julafton har redan fått. Blev supernöjd för alla presenter.
Igår var det juldagen, dagen då alla går ut typ. Jag och Thea orkade absolut inte gå ut och ville spara alla pengar till nyår. Så vi satt hemma och kollade på tv, sedan kom Sandra och umgicks med oss. Mys :)

Idag började mellandags rean , pappa och mamma kom och hämtade mig och thea för att åka upp till Grand Samarkand. Vi var där efter 10 och det var ändå mycket folk . Men jag hittade bara en jacka och en skjorta. Efter rundan på samarkand skjutsade mina föräldrar ner oss till stan , men nere i stan var det ju dubbelt så mycket folk så man orkade knappt titta på något. Efter en stund mötte vi upp Sandra och gick runt lite i det kalla vädret.

Imorgon ska jag träffa Thea, vi ska hämta ut våra biljetter till en nattklubb i Göteborg. Jag ska fixa mina naglar på Center Nail , måste ju fräscha till sig lite innan nyår ;). Blir nog att vi solar imorgon också , det kan behövas. Blir nog en runda på stan med, vi har lite saker kvar att köpa  . :) 

Nu ska jag fortsätta kolla på Ice Age ! hehe.
Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0